I´ve been high, I´ve been low, I´m in love with this liar

ja vad har hänt idag tro? Jag har rageat ännu mer. det är lite läskigt hur mycket jag har rageat den här veckan. det är inte så vanligt om man säger. men det märks på att jag biter ihop käkarna något enormt. men ja...något annat...jag har skrivit manus. haft middagstalk med onna, gjort ett bra prov och insett att jag ändå är ganska smart. det var en ganska awesometastic insikt, faktiskt! det tar mig inte en hel kväll att plugga in ganska lätt fakta, jag kan rabbla alfabetet baklänges (det är tydligen svårt har jag hört) och är bara allmänt cool. I feel rather awesome! men jag är trött, så detta får vara över just precis nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0