oh no, I just keep on falling

ni vet att jag bad om en spypåse i måndags morse? well...om ni har en till vore det rätt nice. för idag är det fanimig dags. embrace life. konsertfanskapet. cancerkonserten. jag vill inte vill inte vill verkligen inte vill bara glömma att jag gjorde detta. jag är nervös. och lite glad, okay då, liiite glad är jag. för vi har en så jävla bbra lineup, det har vi verkligen. men först ska jag ha musikal, wiplash much. jag kan inte riktigt tänka. något mer att säga? att igår sjöng jag utan att hosta i en hel ensemblelektion. i en lektion+ så kan man inte säga emma. bleeeehhh rädda mig från att stå på en scen rädda mig jag orkar inte men du kommer vara där, det tycker jag om, du kommer träffa caspian that´s so freaking cool. jag vill vara där och se det, men då ska jag göra viktigt. inte för att det är så mycket viktigt jag ska göra. men ja, tio minuter tills jag åker till skolan och jobbar med manusgruppen. sjukt ovärt egentligen men who cares. detta inlägg får vara slut nu. någon som kan ge mig en catchfrase så jag blir pepp? jag kan ju inte säga det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0