på tal om abortation...

ännu en så ndär överdrivet konstig dag är slut. men den har varit bra och det mycket på grund av Elin. Jag hade inte träffat henne på hela dagen, men hon kom fram och bara "I have something for you!" och så hade hon köpt chips åt mig när hon var på subway. man dör lite. hade också ett riktigt bra rep med kr! our father har aldrig låtit ens hälften så bra som den gjorde idag! det blev så bra så bra så bra! Kan också notera att ingenting är så spännande, enligt vissa i min klass, som när jag ska skriva under ett papper. "det här måste jag se!" ...kay. och nu ska jag bjuda på precis hur sjuka samtal som har hafts idag. enjoy.
 
"krig i Europa...nej, det vill vi inte ha. Vi vill ha krig i kosovo!"
 
"jag kan abortera dig med en hängsnara!"
 
-det dör 14000 barn i afrika varje dag. de är många!
-inte nu längre...
 
yeah what the fuck. den första var elin, den andra var viktor och den tredje var viktor och jag (det var alltså jag som sa det sista :s).
 
also: om ingen får mig att låta bli skickar jag en friend request. i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0