close enough to hope you couldn´t see what i was thinking of...

musikalen började idag, yall! Eller alltså...konstig formulering. vi började med musikallektioner idag. so thats fun! jag ska vara i manus-gruppen, och det är väl tur det för i kostymgruppen hade jag känt mig lagom korkad. vi tränade också in ett par låtar och hijackade polhem för vi är så coola. detta fick hugo att bli helt förvirrad. awesome. för övrigt tyckte Elin att det var coolt att sätta sig ner. ibland vet jag inte vad hon yrar om, den där Elin. men det är okay.;) så fun times idag helt enkelt. det kommer bli en bra musikal, helt enkelt! wiii! och två veckor kvar till konserten! och jag ska lära mig koriografier! och kanske någon gång att stava! och på måndag ska vi köra shut your mouth på ensemblen! jag vet inte vad som är mest exciting egentligen! våren 2013=over-all exciting! och mitt i allt det får jag ett sms från maria, som ska sy och designa min balklänning (I know!). "alltså emma jag kan inte sluta tänka på din klänning. inatt låg jag vaken och tänkte på konstruktionen, haha!" naaawww. men detta får räcka för nu. bye strangers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0