det är egentligen samhällskritik, mamma!

dagens absolut största kraftansträngning var att ta sig upp. seriöst, sådär trött har jag inte varit på läskigt länge. eller kankse bara några dagar. ingen som vet. men upp kom jag, för vi skulle till ikea...av ingen anledning alls egentligen. men det var billigt, och det är därför man vill vara där. så jag hinkade i mig ikea-cola och mådde bra, fastän jag var trött. och ikväll såg jag och mamma dr horrible´s sing-along blog, för den hade vi aldrig sett. hur kan vi inte ha sett den? vi förälskade oss i en låt, som vi såg tre gånger, och ibland kände jag igen referenser och bara whaaat! men ja, jag ska också förklara rubriken. vi bläddrade igenom tv-serier och stötte på "soap". här är min monolog om detta:
"jag ska skapa en serie som heter schampo, och den kommer att bli awesome! (mamma inflikar att soap handlar om två systrar) jahadu! schampo ska handla om...två bröder! Och...sen vet jag inte mer. men liksom, folk kan döpa serier till fucking lödder. det är i det samhället vi lever. så då kan jag skapa schampo, för att visa hur jävla sjukt det är. det är egentligen samhällskritik, mamma!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0