don´t explain yourself, cause talk is cheap

ännu en dag(jag skrev "glad" först istället för dag. syster kom in och började läsa högt: "ännu en glad..." och jag blev helt arg, men sen så hade hon ju rätt.) av helt absurd glädje. den har innehållit modernism (inte det roligaste kanske xD) och sen sång där jag fick veta att vi ska göra om låtar av madonna eller micael jacksson. Jag gjorde då en lugn version av sorry, vilket var aaaawesome. så sorgligt har jag inte sjungit i hela mitt liv, seriously! på raden i rubriken speciellt, av någon anledning. men ja, vad har dagen mer innehållit? ingenting, to be perfectly honest. umgåsande med mig själv och familjefolk. allmän glädje. uppfinning av ett nytt fakegrowling-ljud med mamma ("att groda"). såatte...bra inlägg, men jag är så glad, så jag bryr mig inte. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0