first you take out your wand and you flourish it high

tio minuter kvar av min första lektion på min sista termin. ganska crazy. ebba och amos argumenterar om huruvida det är frivilligt att gå på deras svenska. ebba vann med buller och bång, för det var det. well...jag har inte bloggat på några dagar. vad har hänt? i söndags agneswalkade jag, vilket var ganska så awesome sådär som agneswalsk är. Igår träffade jag maria och vi peppade varandra på livet och sånt. igår var jag också självsödande trött och pratade med blindhusfolk (whaaat;)). en månad kvar till konserten idag wiiiihoooo! så jävla taggad så det är knappt sant. snart ska jag gå härifrån och träffa min riktiga klass. varför pratar läraren nu om kaprifoler? har det något med det vi ska göra att göra, kanske? ingen som vet, ingen som vet. 6 minuter kvar. jag är trött, och drömde att jag försov mig, men taxin stod kvar. ironiskt nog var taxin, för en gångs skull, en halvtimme sen i riktiga livet. funtimes. men alltså bäeeeh varför bloggar jag? jag vet inte. mårten pratar om säckpipor. fucking badass instrument, I tell you. jag vill ha ett badass instrument! en banjo, helst. jag älskar banjo. (omg really? no one had any idea!). nej, nu är det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0