folkmordspolka

fullt begriplig rubrik, as usual. det är viktor som är konstig som vanligt. eller alltså var. heil dåliga tempusformer.
 
men idag har varit riktigt bra. umgåsande med fina människor hela dagen i skolan och inte allt för betungande skit på lektionerna. allt var stabilt, med våra mått mätt, insåg jag i efterhand. what is this magic. vi läste på satanisternas officiella hemsida (top comedy right there), drog waaaayyyy för många blindskämt och de flesta var både unintentional och tråkiga (exempel från mig: "jag känner mig handikappad!"...yeah it just is not funny) och både Aron och Elin la oftast bara ner konversationen. alltså: allt är som det ska. nu ska jag sova, om någon undrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0