gräslök, det är så härligt och varmt, precis som gamla norrland...

...what? tänker ni nog efter den rubriken. blame it on kr, yall. ingen av oss vet heller.:s
 
men idag har också annat hänt, antar jag. mer sponnsring har vi fått, och jag har varit schizofren på en redovisning om kosovo. sen har jag också diskuterat huruvida jag är en hora eller inte (jag vet inte heller varför. vissa dagar slår det bara slint i huvudet på mig...) och tillsammans med Aron och Johan kommit fram till att Viktor inte är gud. ...eller? näe. jag har också typ haft lektioner, whatever that´s good for, och ätit mat och varit alldeles åt helvete för kär för att det över huvud taget ska fungera. men vet ni vad? jag tänker inte skärpa mig. för jag har ingen lust. so there! (ingen hade sagt något, emma. sluta vara offensiv...)

Kommentarer
Postat av: vispen

Åh, gräslök är gott ibland och det är mysigt att vara kär och grejer!

2013-01-31 @ 21:04:59
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0