monsters never sleep

relativt awesome rollspelssesion idag, måste jag säga! började med att vara helt slut och åka en enorm omväg innan jag till slut kom till kr där spelet skulle vara. så vad hände? jag slog ihjäl två banditer, bitches! jag kan inte förklara hur glad jag blir av att döda folk, för jag låter som en psykopat, men allvarligt...it´s epic. sen att två av våra egna också dog var extremt deppigt. r.i.p miranda och kristina. speciellt miranda, för hon och jag (eller alltså min karaktär alltså vienna, som för övrigt är döpt efter huvudstaden i ett land hon inte hört talas om fucking genius) hade en djup diskution om lögner och sanningar. Fredrik (=miranda) uttalade sig med sakar som "otur är också dåligt!" och "varje lögn är som ett litet äventyr!". så det var allmänt bra, och jag är trött. visst bloggar jag kort nowadays? förlåt för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0