oh I love you like a friend, but let´s not pretend how I wish for something, wish for something more

alltså detta är en riktigt bra morgon. 6 personer hade tackat ja till konsert-eventet medans jag sov och en random brud jag inte känner hade skrivit till mig och frågat om hon kunde hjälpa till. Jag är överdrivet glad. Och rubriken...ja, du hade svarat på ett inlägg i nämnda event och det kan också ha gjort sitt. men jag bryr mig inte! typ. jag är bara allmänt glad just nu och ja, min kortvariga deppighet är (förhoppningsvis) över! wiiihooo! tillbaka till intetsägande inlägg om hur bra mina dagar är! och idag fyller min pappa år ifall någon undrade. det är första gången på flera år som han är hemma på sin fölsedag. typ fem. och ja, jag har börjat skriva fölsedag eftersom jag säger så och jag tycker att det heter så. jag ska åka om arton minuter till något jag itne ens måste gå på. jag vet inte varför jag ska dit egentligen. det är helt meningslöst. men jag gör det ändå som sagt. tänk, jag ska faktiskt åka med de tider som står idag och alltså inte ringa färdtjänst. kryss i taket. eller "plus i taket" som jag så djupt sa igår. fullt normalt. äsch, nu slutar jag blogga min sanna och dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0