there´s a time and a place to die, but this ain´t it

igår var det alltså åtta timmars rollspelande som gällde. jag fick två mental disorders och alla var konstiga. här kommer ett citatspam of doom! ...förhoppningsvis, vi får se vad jag kommer ihåg.
 
-glöm inte att andas, det är viktigt!
 
-vem hittar till hallandsåsen?
-jag hittar till sandby!
 
kr: det hörs ett trummande ljud.
benjamin: *trummar på bordet*
sara: (helt seriöst) det där är en häst.
 
-han kanske flydde till puerto rico!
 
-hej! sandby...sandby. goddag!
 
-goddag, herr man!
-mitt namn är inte herman.
 
det var vad jag kom ihåg. nu ska jag återgå till myssöndag: har ätit stor frukost och nu läser jag en mysig bok om gravida tonårstjejer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0