but don´t bother to by ensurance, cause you´ve already died

Jag insåg precis en sak: Det finns ett grovt faktafel i min stockholmsredogörelse! På onsdagen står det att vi "tog det lugnt i sickla" på förmiddagen. Det är en lögn. Vi var ju hos Maja och åt lunch! Jag var the master of äggknäckning och fick träffa Maja för första gången på flera år. Hur kunde jag glömma det? Jag är över lag katastrofal på att blogga om saker nowadays, glömmer alltid hälften.
 
Anyway...de senaste dagarna har varit ganska lugna. Träffade Maria igår (hon är hemma! Wiiii!) och vi fick catcha upp om verkligen allt. På vägen hem träffade jag en amerikansk familj som jag pratade med om Lund och annat trevligt. De berömde min engelska och jag levde på det hur länge som helst. Gör kanske fortfarande.;)
 
Idag är det enda jag gjort är att laga mat, men det har jag gjort alldeles alldeles själv. Sjukt stolt tjej. Baby stepps som sagt. Det var vad jag hade nu (vilket betyder att jag har glömgt allt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0