En ofrivillig kanibal

Hej era jävla idioter och välkomna till ett inlägg från ert alldeles egna hopelosthead. Hon (det? hopelostheadet...eller?) har namnsdag idag, om någon undrade. Det visste hon inte förrän hon fick ett sms där någon grattade henne. Det var väl...trevligt. Inte för att jag bry namnsdagar eller så, men det är en dag, så därför är den trevlig. ...eller alltså...det är en dag när man firar något. Inte så att precis alla dagar är trevliga bara för att de är dagar. Det vore liiiite för optimistiskt.
 
Nejmen om man skulle säga något semi-relevant i den här skiten. Rubriken! Det är relevant. ...och ganska konstigt. Men jag ska förklara, för en gångs skull. Jag och Olle diskuterade hur man är om man är en blandning mellan a chick and a guy, och döpte det till chuy. Jag kom sen på att det måste uttalas chai, oc hvi undrade om man kunde dricka sånna. Han trodde att man kunde dricka honom. Sen idag skrev han att han drack en ischai, och undrade om det räknades som kanibalism...which it obviously does. So there you have it. Så...vad har hänt idag? Jag har fikat in the stad för att därför med mina föräldrisar och suttit här cause that´s what I do. I alla fall tills mitt maniska (för mig) resande tar sin början. Scary enough. Jag vill ju bara vara hemma! Bara vara här, i mitt lugna, utan att behöva klamra mig fast eftersom jag vet att ingen kommer att försvinna. Och det är väldigt, väldigt fint på sitt sätt. Men så får jag allts åinte ha det. Jag orkar inte åka omkring och sen flytta! Med det inte sagt att jag inte vill åka till allt jag ska åka till, för det vill jag (nästan allt i alla fall). Nu har jag yrat nog, och ska skriva ett inlägg till. Dagens motsägelse, var det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0