I do have time for this...shut up, clock, yes I do have time for this!

Igår köpte jag först nya skor (fascinerande att när jag köper skor med mamma står vi och dividerar hur länge som helst, men med pappa tar vi alltid de första vi ser och de är alltid bra...hej mamma när du läser detta på jobbet på måndag! Det är inte ditt fel. Det är säkert mitt, eller något.) och sen och sen åt jag och gick på bio med mina föräldrar. Vi åt på stortorget och jag konstaterade att ja, det var här man fick mycket mat. Bakgrundshistoria: sist jag åt där, för någon månad sen, åt jag upp allt och frågade sen förvirrat "var det inte här man fick mycket mat?". Bra Emma. Vi gick sen i alla fall på bio och såg tyskungen, den nya Läckberg-filmen. Mitt spontana omdöme. Det var en jättedålig film, förutom de sista tio minuterna, som var bra. Annars var det en seg film utan någon form av karaktärsdjup, vilket är så tragiskt med tanke på att det är just karaktärer Läckberg jobbar med. Usch. Djupt besviken, är jag.
 
Also: "by ensurance" Emma Carolina, var vänlig skriv aldrig något mer i hela ditt liv. Tack. Nejmen alltså, jag vet att det heter buy. Jag skriver fort och läser inte igenom. Det är lite den här bloggens grej. Om jag hade läst igenom hade jag säkert inte skrivit hälften av det trash jag skriver nu, och då hade ni ju gått miste om det! Eller något. Nu får det va, för på riktigt har jag inte alls tid med detta...eller jo kanske förresten. Jag har tid att säga att om ni vill, och på något sätt har undgått att se det så här länge, kan ni gå in på Emma Carolinas facebook/youtube-sida och titta på lite trevliga (och mysteriska) covers jag har där. Det kan ni göra. Med detta säger jag hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0