Jag önskar att jag var så fin som du tror att jag är

Rubriken är sjukt deppig, och beskriver exakt hur jag känner mig just nu. Det skulle ha varit en peppig rubrik, men jag orkade inte. Inlägget får bli peppigt istället.
 
Vi har firat supermycket idag wooo! Ann och Ronnie, av alla människor, hade vägarna förbi och vi satt och pratade hela eftermiddagen. Först åt vi (jag syster och brotherinlaw) sjukt goda ice Cream sundaes (stavningsgnäll icke välkommet) och såg buffymusikalen för att den är bäst. Sen kom mormor och selenarna, och vi åt sjukt god mat och spelade såklart Cluedo. Innan dess spårade vi dock ur med någon konstig lek där vi skulle säga olika saker på t och sen "tvillingar". Jag vet inte varför, men jag och Benjamin blev djupt into detta. Men Cluedo spelades som sagt, och jag berättar allt i fel ordning for no reason. Så var det, i alla fall. Nu är det nog tid för mig att sova tror jag. God natt /nittonåring tydligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0