and if you are a friend of any sort then play along and catch a cold

Jag är officiellt förkyld, you guys. Historical. Typ. Jag hostar igen dessutom. Shit vad jag inte har saknat att hosta som en idiot. Nu glömde jag bort att jag höll på att blogga. Bra jobbat på alla sätt. Vad har hänt sen sist? Jag har varit läskigt instabil och sagt fel saker till fel personer och varit kaos. Fast jag har också träffat Sara. Det var mer positivt. Jag har hittat en hostmedicin som jag inte vill spy av att dricka. Also historical. Men jag tror jag börjar bli sämre, och det är inte bra alls för ikväll vill jag träffa Marie. Hon är också sjuk, dock. Vi är fail. Jag vill vara frisk till midsommar! this is not fair! Första gången på tre år jag firar midsommar i Sverige, och första gången någonsin som det inte är en påtvingad grej för mig. Sen vill jag bli frisk till paramore och till stockholm (biljetter bokade omg excite) och allt möjligt. Men ja, man ska ju vara sjuk då och då, har jag hört. Det brukar bara inte hända mig.;) det får vara det för nu, känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0