Chilla med livet...det är min politiska åsikt!

Igår var jag hos Marie, vilket som vanligt var awesometastic. Vi blev bjudna på pizza av hennes far (han är seriöst awesome om ni inte visste det...nej, inte bara därför faktiskt) och jag fick ett änglasmycke av henne i studentpresent. Hon är officiellt söt. Det är också lite spännande att umgås med någon som har helt andra åsikter än de flesta jag umgås med (eller de flesta jag pratar åsikter med snarare). Det blir mycket lättare att tänka när man ser att ja, det finns olika åsikter och ja, man får ha dem. Nu menar jag alltså inte att folk inte låter mig tycka vad jag vill, men det är svårt att tycka om alla tycker likadant. Vi hade också som vanligt roligt åt underhållningen i våra liv och jag fick förklara hela mitt tankeinlägg, eller i alla fall de första tre siffrorna.
 
Idag hade jag fått för mig att jag inte hade något planerat...men så hade jag tydligen det. Jag skulle vara med och överraska Amanda (kusin) när hon kom hem från Madrid. Tanke som just slog mig: Mina kusiner är nästan de enda jag konstant förklarar vilka de är i bloggen. Annars skriver jag bara namn och låtsas att ni kan allt om alla alltid. I alla fall, hon har varit borta i ett halvår och började gråta när alla var där (mest på grund av sina kompisar, admittedly). Så jag var där en stund, och det gav mig inspiration till två inlägg till. Ja, två. Deal with it. Just det! Rubriken. Det är ett citat från gårdagen. Komplett med ett riktigt eureka-tonfall.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0