fall in love with yourself

Det är midsommar (om någon undrade) och livet är fint. Man skulle för övrigt kunna min blogg som almanacka eftersom jag så ofta känner behovet att berätta vilken dag det är. Som att det idag är fredag. det är ju bra för er att veta. Men livet är som sagt fint. Koltrastarna sjunger sig hesa utanför (är det möjligen Barty the blackbird som har återvänt? Kanske!) och solen skiner har jag hört. Jag ska snart (om man med snart menar fyra timmar xD) åka iväg och fira midsommar och det kommer bli awesome. Syster köpte ett glas idag där det stod "dela en coke med din syster". Officiellt söt. Jag hade egentligen inte så mycket att säga, men ville inte att mina arga inlägg skulle toppa en så här fin dag.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0