hope we all can get together soon again

Nejmen hejsan!
Nu skriver vi ett glatt inlägg, tycker jag! Det lär bli lätt eftersom jag ligger här och skrattar åt crazy town som en idiot. Vad ska jag skriva om? Att igår träffade jag mammas band och såg dem repa. De är superduktiga och superbra och wiii! Jag vill också ha ett band! I wanna!:(
 
Jag hade också en superlång konversation med diktatorn om en massa olika crazy saker. Mycket fint. Idag repade jag med klassfolk, vilket mest bestod av att se sweetie planka satan. Han är the pro, om någon undrar. Shit vad trött jag är förresten. Det kan vara för att jag ligger ner. Då blir man trött. Det var nog det jag hade idag, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0