but time is not given, and time is not taken

man kanske skulle blogga, för att...för att...hålla vanan uppe. det är faktiskt det många av minga inlägg är till för. för har jag en gång börjat slarva blir det svårare och svårare att komma tillbaka.
 
Det behöver alltså inte betyda att jag har något att berätta. det har jag inte. idag har det nemligen inte hänt någonting alls. jag har haft halv huvudvärk idag igen, som resten av den här veckan. har varit arg, som resten av den här veckan. fast nu är jag inte det mer. faktiskt är jag väldigt lättad, i alla fall när jag kommer ihåg att vara det. och alltså, jenny almsenius är typ bäst av alla alltid. eller nä men hon är väldigt bra. jag är hungrig! varför är jag det? jag har ju ätit en massa mat idag förihelvete. det är för konstigt! det var mina tankar för dagen, kära ni. god dag och sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0