hela jävla stockholm i punktform (och lite citat på slutet i och för sig)

detta hände under min helg (plus innan jag åkte på fredagen):
-jag och Elin återsåg min subway-homie för sista gången. hon skulle sluta, tydligen. mitt hjärta är brustet, yall. Men hon gav oss gratis kakor och gav mig tillbaka för mycket växel när jag inte ens skulle ha växel från början. hon är sötast någonsin för övrigt och den andra grabben som jobbar där som också är vår homie nu. <3
-jag fick åka sån där handikapp-bil på bromma med en äkta stockholmare. för att jag är cool.
-jag, Onna och hennes far analyserade "monday morning" hur länge som helst. för att vi kan, typ.
-jag "DJade" onnas spellista som vanligt.
-I lördags pendeltågluffade vi med Hannah. Detta är en extremt mysig sysselsättning, måste jag säga, speciellt när man äter mat samtidigt. jag var hungrig, kan ha varit därför.
-vi växlade mellan att sjunga sparks fly, yall want a single (okay det är en överdrift att säga att vi sjöng den...men fuck that) och I knew you were trouble fast med "shovel" istället för trouble och väldigt dramatiska utrop.
-jag har fått åka viktors släde mot farsta strand!!! jag var inte alls överpep ppå detta.
-efter mycket om och men och cigaretter för Hannahs del träffade vi också lilla Sandra. Henne hann vi också umgås med en del.
-min och Onnas lördagskväll: Jag avslutade en låt (!) och Onna låg nedbäddad och spelade spel på sin i pod.;)
-fast först insåg vi att jag och Ronnie har väldigt lika tankar om vissa sorters musik. interesting.
-"den här mackan är exceptionellt bredd! Jag är så jävla nöjd!" är något man bara kan höra på en blinning-frukost...
-igår blev det mer umgåsande i blindhuset med Hannah och Sandra.
-jag fick träffa den berömda grillen. gott var det där.
-att sjunga "we are never ever getting back together" med sitt ex är typ det roligaste någonsin.
-jag fick lite spontant näsblod på flyget hem. sjukt intressant upplevelse, I must say. för det ville ni veta.
 
here goes citat!
ann och ronnie argumenterar om typ...vem som ska handla.
ann: Jag har jobbat i åtta timmar!
ronnie (upprört): du har jobbat, men jag har...sovit! Hela dagen!
 
Sandra: en fågel är mindre än två fåglar.
 
från onnas blogg.
"imorgon är det ungdomsgård och vem kan vara ledsen då? kanske jag, men det tror jag inte."
 
the script: if you could see me now...
sandra: nej! jag ser inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0