I think I´ve finally had enough

så...hej. ja jag vet att jag är dålig. shush, you. Vad har hänt? Det är svårt att säga. Igår hade jag systerlunch, och denna var i sanning awesome. Det blev diskutioner om lite allt möjligt och både mat och fika, because we´re worth it. I tisdags...var allt mest skit. Rageandet har fortsatt med besked. Det har fått sällskap av äckel- och hatkänslor. rubriken talar sitt tydliga språk. Nu hoppas jag bara att detta ska hålla i sig. Lite mindre intensivt med tiden, såklart, men ändå. det vore befriande och sånt. Men alltså, jag måste få highlighta hur awesome Elin och Aron är. de bryr sig och säger saker som "emma! det är inget fel på dig!" respektive går och köper cola med mig. fast nu hade jag fel ordning på det där, men ja whatever. något annat jag vill säga är att Josefine är awesome. undrar om hon faktiskt gick in hit och läste nu när hon har adressen? I så fall säger jag hej till henne och ursäktar för tempusformerna i förra meningen. Och hela bloggens gramatik och stavning och, när jag tänker efter, innehåll. hm. bra blogg jag har här! nu tänker jag avsluta detta lilla inlägg. hejdå folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0