lite ord innan musikalrep

sjukt äckligt hår
sataniskt, om man vill vara nostalgisk
och den där gnagande oron i magen
för att du skiter i att svara...igen
för att du inte kommer vara där...igen
för att du lovade
men jag vet att du kommer "ha viktigare för dig"
för att jag sätter alldeles för mycket hopp till dig
till när du tittar rakt på mig och behandlar mig som en av dina bästa vänner
du gör ju det
och sen de där dagarna du knappt säger hej...
är du blyg, som de säger?
jag vetefan.
du ser då inte blyg ut iallafall.
jag ska sjunga upp inför en eventuell sololåt
fast jag nog inte har en chans
de har ju sina favoriter, det är ju så
alla har vi våra favoriter här i livet
även om min för närvarande är på väg in på svartlistan
fuuun times
vi har världens tråkigaste eftermiddag framför oss idag...igen
men först stadsteatern
wooo
och tydligen har jag skaffat mig en karisma?
vad sägs om det?
en karisma, smutsigt hår i kaskader och en jävla orosklump
lite så känner jag mig just nu
så nu vet ni det
hej det är mars!
solen skiner!
happy times!
nu går jag.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0