the goat musical of euphoria

mamma: alltid!:D
 
detta är en fredag, och inte vilken som helst...elelr jo, vilken som helst faktiskt. musikal, så som alla. jag och Elin har blivit stammisar på subway, och vår humor försämras för varje dag som går. rubriken är ett exempel, och här är några fler:
"det är fucking punchpraliner...fast större!"
"men du kan ju kasta gurkor omkring dig och äta papper, Emma!"
det var vad jag kom ihåg. just det, dock, ett bevis på att pappa inte har koll:
 
jag: to the left to the left...
pappa: Den konserten var riktigt bra.
jag:?
pappa: nej just det! jag menade shake it out, shake it out.
jag: ...okay. to the left är beyonsé och det andra är florence + the machine. och beyonsé har vi inte sett...än.
pappa: men det vore kul, faktiskt. jag gillar speciellt den som Sara gillar...på p...hey mr dj-låten.
jag: det är rihanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0