Yes, I know, I have opinions. It´s dangerous...

hej alla mina favoritfanskap!
Idag har jag, Emma rävås, varit på us skånes årsmöte. Helt sant. Det var ganska nice, faktiskt! fick äntligen träffa Linus och återse "skåning" som Hannah kallar honom (alltså Jakob). Bröderna nyman var också där och det var väl tur det, för annars hade jag varit den enda som fick vara med och rösta. inte för att det var så viktigt, för vi kom inte fram till någonting av relevans. men vi hade kul och pratade om döda människor och allt möjligt annat. Sen blev jag us skånes bowlingdråttning! det var ju inte så stor tävling, men whatever. sådär kan man inte säga, men jag har haft svårt för svenskan hela dagen. Anyway...(jag sa ju det) efter det gick vi och åt jättegod mat och Linus försökte övertala mig att joina us mer aktivt. scary times. men han var bra på detta, så ja...eh...såatte...hjälp mig att stå emot? tack? De "behöver mig" tydligen. varför? jag är liksom bruden som utbrister att ordet "hållplatsutrop" får henne att vilja spy i en papperskorg...för att sen åka ett utropslöst tåg hem. vad ska jag där och göra? jag förstår inte. men ja...ja. jag vet inte. sen ikväll har jag också ätit påskgodis och bevisat att jag är smartare än en femteklassare. det var väl roligt för mig. nu går jag. hejdå.

Kommentarer
Postat av: ue

Bli mer aktiv i IS!

2013-03-31 @ 17:24:06
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0