and after all this time I'm still into you

nu har vi haft metalkonserten. gick det bra? jag antar det. jag sjöng inte falskt vid något tillfälle tror jag. hade en text-blackout för första gången någonsin. lite gick åt helvete. lite gick inte. jag vet inte om jag lever just nu. konstig känsla. mår skit och jag vet inte varför.
 
...men det vet jag visst så jag ska sluta ljuga. de säger fortfarande att vi "ser söta ut ihop". bara sluta. för allt jag behöver är ju din bekräftelse. säg att det gick bra, att jag inte fuckade up allt mellansnack (det gjorde jag), att jag är okay. jag behöver det. när fan ska jag någonsin prata med dig igen, egentligen? ett helt liv utan dig känns oöverstigligt. jag kan inte. jag trodde att jag kunde men jag kan inte och vem kan jag dela det här med? ingen egentligen. behöver prata med dig, bli din vän, vill plötsligt igen. för vi ser ju söta ut ihop tydligen. ska sova nu. godnatt era jävla idioter och må ni aldrig känna vad jag känner nu för det suger. men det gick fan bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0