and she´s dancing like she´s never danced before

Igår körde vi alltså två st föreställningar, med en mellanlandning i en "parkgrej". Jag har kommit på fler fina grejer att nämna. Den fabulösa overtyren som stavas på nåt annat sätt, framför allt, och att alla siterar repliker. Att folk kommer in på green castle och utbrister "jag kan inte fatta att alla ni är här!" eller min favorit, när Linnea och linn kom emot oss och Frida ropar "hey cowboy, you wanna dance?" och de svarar "one dance won´t hurt yah!". Snygga tempusformer, eller hur? Verkligen. Men ja, det gick sjukt bra igår. Jag blev kallad "manga-pundare" och min familj älskade mina snygga moves. Eller...mitt move. Jag har ett move. Men det kan jag!:D jag har tydligen också en talang att höra vilken ögonfärg folk har. vi satt i logen och pratade och Linnea frågade vilken ögonfärg hon hade. "Det är ju inte så rimligt...men röstmässigt är de gröna". Och så var de det! Sen gissade jag på flera andra och failade bara på en. Jag har också kommit fram till att endast vuxenpubliker uppskattar mitt manusskrivande. Så jag borde satsa på vuxen-manusskrivning...eller nä. Men kanske ändå? fast nej. men ja nåt ska jag ju göra hela året, om jag inte kommer in på sörängen that is. Men det tror jag inte. Nu ska jag hitta något att äta eller nåt. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0