det finns andra städer än Finland...

fredag, är det idag! Titta vad jag kommer ihåg dagarna! jag är jättestolt! men ja...jag har klippt mig. Det var väl roligt för mig? Det ser typ likadant ut, och det trots att jag inte har klippt mig på ett år. Det är faktiskt sant! ett helt år, har det gått.
 
det är så intressant när jag sitter här hemma och stirrar. Jag blir nämligen helt störd och börjar tänka på en massa crazytimes-saker. typ "jag har tänkt på en sak! ...eller vänta, nej. Det var så ointressant. Ignorera detta.". Det här inlägget är ju katastrofalt, för övrigt. jag är hungrig! och säger ingenting vettigt. och har kaos-meningsbyggnad! och skriver för många utropstäcken! whyyy? okay fuck this hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0