har du en syster?

Guys! Big news, big big news! Tune in! ...eller något. Jag har ikväll...druckit alkohol! En cider, that is. Det var inte särskilt gott, men det dög. Detta gjorde jag inte alltså ensam, utan jag var ute med Elin, Olle, Isa och Isas kompis Simon (som försvann sen :o). Det visade sig sen att en massa andra kompisar till dem och också musikalfolk var på samma ställe, så det var trevligt. Rubriken är "den nya ice-breakern". Vi spårade kring saker som bordens släktförhållanden, "sug fast i ett järnrör" och "sååå...heter hon något annat än Bianka?". Vera, Isas brors flickvän, ville att jag skulle bli hennes drinking buddy (jomenvisst xD) och så helt plötsligt kommer...Aron fucking Ekblad! Någon som minns? Grabben jag spenderade ett fucking dygn med hos Viktor (och med Sweetie också ofcource)! Helt jävla insane! Han blev nog lite rädd av hur glad jag blev. Men sån är ju jag.;) sen på bussen hem kom en tjej fram och bara "shit vad bra du var i musikalen!" och sen pratade vi hela vägen hem. Ganska nice, I must say.:) idag hade vi också vår sista föreställning som gick skitbra! Jag fickapplåder efter min hembränt-replik ("en gångdrack jag så mycket hembränt så jag blev blind...men ni vet, kärleken är ju blind!")! wiii! Så, en superbra dag helt enkelt. Nu: Sov- och plugghelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0