I don´t want your opinion, I don´t need your ideas

nejmen hejsan!
idag har det varit en vanlig musikaldag. när vi skulle äta vår vanliga subway-lunch stötte vi dock på Olle, lite halvimproviserat och han följde med. alltid trevligt med sweeties i livet! på tal om det (tror jag): Linus lever och jag har chattat med honom! och alla bara: vad i hela helvete pratar hon om nu? Minns ni Linus? han gick i vår klass innan och var awesome. sen försvann han. bokstavligen. men nu finns han! jag är överdrivet glad över detta! det var nog vad jag hade att komma med idag. just det, ett awesome blindskämt singerat Olle. "Emma, du har kanske c-vitaminbrist?". jag fattade inte på hur lång tid som helst. officially stupid.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0