Oh I´m no one´s wife but oh, I love my life

Jag hittade lite tid för att blogga nu! Yaaaaay! Vi repar satan och ikväll är det premiär för hela kalaset. Crazy. Så ja, mest repas det alltså. Jag och Elin äter ute hela tiden, igår dessutom med Olle som råkade vara i Lund. Det var mycket trevligt, måste jag säga (det måste jag inte säga men nu sa jag det). Sen mådde jag förjävligt och gjorde hela showen ironiskt. "we go together" "yes, we´re gonna fall in love" allt med små inbillade citattecken. För något genuint orkade jag fan inte få fram. Jag shushade mig själv till sömns inatt, typ, och blev anklagad för att ha självskadebeteende. Det hade jag inte. Nu lyssnar jag på jag vill inte suddas ut. det måste seriöst vara en av de bästa låtarna jag vet. så jävla helvetes sant. okay alla mina inlägg blir drama nu för tiden, när jag väl skriver några. det är inte bra, och snart ska jag gå. eller nä. om nitton minuter. men jo typ snart. så ja, nu slutar jag med detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0