Varför blir man blöt av regn, egentligen?

Nu har jag haft min sista konsert på spyken någonsin! Det var en lunchkonsert där jag och mina metalhomies spelade the smoke och shut your mouth. Shit vad de inte hade velat bli kallade "mina metalhomies" förresten. Huh. Aldrig har det låtit så bra och ljudet som avslutade the smoke var hur snyggt som helst. jag älskar ljusa ljud, har jag sagt det? Okay ni förstår nog inte ens vad jag säger. Men kul var det! Nu sitter jag och väntar på Sara, som ska komma hit och ha filmkväll för att inleda min kaosperiod. Sen att det är kaos inuti gör inget värre. För vet ni? Jag tror just jag förstod varför allt hände. hur den jag brukar kalla "du" faktiskt känner. herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0