Allt positivt idag:

-Fin morgon med skivor (det är underbart med skivor på morgonen har jag märkt) och att bara ta det lugnt
-Fläskpannkaka till lunch wiiieee
-Fick höra att jag var en "rolig bitch"...what
-Satt och pratade med Hanna om livet och annat djuuupt i två-tre timmar
-Alexzandra meddelade att alla barn var som alkoholister...once again what
-Sen en sviiinbra musiklektion med mina favoriter, som vanligt! Vi bestämde ett program till julfesten och det blev precis de låtarna jag önskade mig. Sen sjöng vi lite nytt och läraren började med att säga "den här låten går i d-moll." yes. Vi satte dessutom flickan och kråkan like crazy, wiii!
-Mammas band hade en spelning ikväll och jag fick höra via telefon. Det var awesome!
-Avslutar kvällen med äppelpaj, crazy Town och cola. Livet equals fint.
 
(Egentligen har vi journalistvecka och jag har paniiik men ja. Positivt tänkande.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0