But I can´t remember life without him, I think I did have good days

Hej och sånt! (Undrar om jag någonsin kommer våga mig på ett ensamt "hej"? Förmodligen inte)
Idag har varit en lång dag, fast jag inte har gjort något alls. Eller ja, något har jag ju gjort, men ändå. Jag har skrivit ett helt okay mötesprotokoll, till exempel. Sjukaste. Sen spenderade jag kvällen med pappa. Vi hade en mycket seriös diskussion (det där lät ju bra, verkligen) och sen såg vi något så historiskt som en oförutsägbar och bra film. Det är inte ofta det händer. Vi såg också helt underbar brittisk standup, och nu sitter jag här. Känner att jag möjligen kan vara på väg in i en sån där treveckorsilska. Eller så är det bara just nu. Ingen som vet.
 
Annan sak jag tänkt på idag:
Hur kommer det sig att jag aldrig kan titta tillbaka på något jag gjort och vara nöjd med mitt agerande? För att jag utvecklas, I guess, men ändå. Inte ens med tidigare i år är jag nöjd. Läste lite facebook-meddelanden idag. Och jag skäms. Det hysteriskt trevliga tonfallet och de formella svaren jag fick tillbaka. Alla de dubbla signaler jag predikat om var som bortblåsta och bara en idiot tog inte hinten. Idioten var jag, tydligen. Tänk om man visste sånt i förväg. Aaaanyway...god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0