Hur vet man konst?

Nejmen hejsan och sådär!
Annoushka(älskar alla random stavningar): Ja, jag med! Det var säkert awesome.:)
 
Idag har jag haft en mycket bra dag! Den började med en trevlig morgon och sen introduktion till veckans tema, krönikor och kåserier. Jag är sjukligt pepp på detta. Vi åt sen lunch och jag överraskade alla, allra mest mig själv, med att dricka varm choklad. Ett mycket bra beslut, måste jag säga.:)
 
Sen åkte vi till Nässjö konsthall och tittade på...konst. Typ. Vi ska läsa upp texter om denna där, which will be very exciting. Vi klassfikade på ännu ett fantastiskt konditori, där jag åt den största och godaste chokladbollen någonsin (och det säger ju inte lite) och sen skrev vi och pratade i datasalen i några timmar. På kvällen hade vi ju också musik och det gick hur bra som helst! Jag och Åsa satte precis allt och jag kunde till och med ta snygga stämmor, spela piano och allmänt sjunga bra! Wiiiii! Så allt är bra i Emma-landet.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0