on a storyteller´s night

Igår var det ju musik som vanligt och Åsa var inte där så jag och Anna fick ta hand om allt själva. Vi körde "who knew" och sjöng sviiiinhöga toner. Vi lyckades också uppleva en ny flickan och kråkan-highlight (och det finns ju många), när Anna skulle ta Åsas stämma och sjöng den falskaste tonen in the history of ever. Vi hade ett lagom hysteriskt skrattanfall åt detta.
 
Idag var vi lagom efterblivna i skolan. Alla var helt lost och det kanske är därför jag inte har gjort min uppgift ordentligt. Vet inte varför, orkar bara inte. Dumt. Men vi hade också berättarkväll och det var mysigt. Varm choklad (erkännande: Jag tycker om det), brasa och lite historier. Jag berättade om pojken och facklan. Det är min saga för folk som är otrygga i livet. Det är kanske inte bra grejer, men ändå. Alltså jag är så trött. Orkar inte mer nu, god natt. (det där lät ju sådär alltså.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0