how come you´re so blurry?

Mest passande och samtidigt mest slumpartade rubriken på länge. Låten råkade faktiskt gå så. Men igår var jag hursomhelst på födelsedagsfest hos Marie med en massa strangers! Det var en väldigt trevlig kväll och jag umgicks med random folk utan att nödvändigtvis veta vilka de var. Det sjöngs en del halvtrashy saker (fast ändå så otrashy att jag kunde sjunga det) och pratades också en del. Det skapades sagor (dock inte av mig för en gångs skull) som sen blev dryckeslekar av något slag (ingen vet). Jag konstaterade att om man jobbar på ett bryggeri måste man köra dit full, för att därför. Alldeles för bra grejer. Jag sov över och fick scones. De ringde inte i telefonen, tro det eller ej. Fast de var skånska. Allt detta hänger ihop, det ser bara inte ut så. Nu måste jag gå, så detta blev kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0