How do you write a video on a wall?

Jag är i Lund! Bara nu ikväll, men skit i det, för jag är i Lund och helvete vad jag älskar det! Jag har saknat allt. Att åka tåg (det var det ju bara elva dagar sen jag gjorde, men jag gillar tåg yall) och framför allt har jag saknat folk. Jag åkte direkt och träffade Olle och Isa, som jag har saknat like crazy! Ja jag tjatar, så kan det va. Vi åt pizza och pratade om pappersbitar, kanter och varför folk går in i väggar egentligen. Rubriken kommer ifrån Isas fantastiska låt om facebook. Hon skrev också låten "I love my Little kitty" som också den var en hit...enligt mig. Olle...verkade inte hålla med. Men det är okay, det måste man inte alltid. Vi tycker om honom (dig) ändå. Att det ska gå tre veckor tills jag ska träffa dem igen känns helt jävla oöverstigligt, ärligt talat. Får se vad jag kan göra åt saken. Nu ska jag redigera text, fast det är för sent egentligen. Allt för er skull, era jävla (underbara) idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0