My, what a gripping life you do lead

Helt fantastisk dag, i all sin enkelhet. Först återsåg jag Jolanta, och herregud vad jag har saknat henne! Hon inledde med "vad kommer du med idag?" och vi försökte få klarhet i de senaste månaderna. Det var inte det lättaste, men ja. Sen...blev det storm! Wiiiieeeee! Jag är lite förälskad i stormar, ifall ni undrar eller så. Simone, heter hon till och med. Ett av mina absoluta favoritnamn. Score.:)
 
Jag trotsade stormen (snarare stod jag i den och såg ut som ett fån xD) och besökte, som ni såg i förra inlägget (fast ni läser väl itne kronologiskt i och för sig) skrivargruppen! Shit vad jag har saknat dem! Jag var lika transparent som vanligt (se slutet på förra inlägget) och vi stormade till det som man bör. Sen kom jag hem och halloweenade med syster i sann tradition. Detta betyder chokladpudding med grön grädde (bästa traditionen någonsin am I right or am I right) och Bridget Jones, som jag sjukt nog aldrig hade sett. Det är en bildningslucka, som jag nu har fyllt och rubriken talar om detta. Snarare är det ett citat. Nu ska jag sova i nya lakan och vara allmänt glad över livet. God natt kära folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0