Nästan som en trollfrisyr

Nejmen hejsan alla folk och välkomna till detta blogginlägg! Jag vill inleda med detta: Staketet har ramlat! Jag vet att det inte är så relevant, eller förståeligt, för er andra; men jag behövde skriva det. Vila i fred, kära staket.;)
 
Ikväll har hursomhelst Marie varit här. Vi hade Maja-kväll, vilket betyder att vi lyssnade på det bästa som finns, alltså Majas magiska händer! It´s so pretty! Det är hela min barndom i ljud, på riktigt. Det är alltså sagor om en blind flicka som fanns i oboj (eller åhboj som det hette då), en tidning för synskadade barn och ungdomar. Det var för övrigt där jag hörde om Marie och Sandy första gången. Sjukaste, ju. Men vi lyssnade alltså på detta och hade väldigt kul åt allt som hände. Vi lyckades få in subtext, i Maja. Hur vi lyckas vet inte ens vi. Rubriken är hennes beskrivning av blåklint...eller någonting heeelt annat om man frågar Marie...vilket man kanske inte borde göra. Fast gör ändå det. ^^ Så ja, jag är allmänt lycklig efter att ha kastats tillbaka till 1997. Det var bra tider. ...tror jag. Jag minns inte riktigt. Worshiping over, and post over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0