Rest in peace, Bianka

Ja, nu har det slutligen hänt. Efter nästan tre och ett halvt år rycktes min fina Bianka ifrån mig. Och vad värre är: Jag hittar inte min extrakäpp. Den ligger här...någonstans...men tro fan att det är omöjligt att hitta den. Fuck it.
 
Jag har också haft skrivarfika med åsa på vårt favoritkaffé, för att få ihop varsin deckare. Det gick helt okay för oss båda, till slut, och vi hade väldigt trevligt. Jag läste upp min dåliga början i skolan och så dålig var den inte tydligen. Annan kul sak: Jag får 5000 från blindas väl! Wiiii! Wiiiii! Typ Sveriges bästa fond/stiftelse/vad det nu är, no doupt about it. Men nu måste jag sova för jag orkar knappt tänka. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0