Safety

Det börjar kännas tryggt här. Klassen har fått en fin sammanhållning och jag vet att jag har folk jag kan vända mig till med framför allt skrivproblem, men också annat. Det känns väldigt bra. Idag satt Åsa och jag hela förmiddagen och försökte få ihop saker. Det blev också en del annat som diskuterades. Så skönt med folk som inte dömer, som bara är naturliga med saker. Jag slipper känna mig jobbig, som en sån som tar energi. Jag kanske är en sådan, inte helt säker.
 
Nu ska jag snart åka till Stockholm. Såklart ska jag iväg nu när Småland känns som en så bra plats. Det där är väldigt iriterande faktiskt. När jag ska bort vill jag vara kvar och tvärtom. Problematiskt. Men nu måste jag packa, så det får vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0