Var skulle ni mörda någon i Eksjö?

Oh hi!
Idag har vi planerat mord i skolan. OBS: Sant. Vi åkte till Eksjö och fick order om att göra just detta. Rubriken sades av Alexzandra, som också sa saker som "honom skulle jag kunna ha ihjäl!". Jag ska dock inte skriva om Eksjö, utan om ett mord här på skolan. Shit is gonna go down...
 
Jag har också haft en fantastisk musiklektion. Jag lyckades ta den höga tonen (tvåstrukna d om någon undrar) igen, och det lät bra idag till och med! Måste inflika att nej, jag tog inte tonen i falsett/huvudklang utan i vad läraren kallar mellanregister. Annars maker min glädje ingen sense. Och det räcker inte, utan jag spelade dessutom lite piano! Crazy, crazy times. Jag har också försökt få ihop en arbetsbeskrivning, wiii! Det gick kanske inte så bra, men bara ett försök känns bra faktiskt. Nu ska jag försöka göra ett försök med mordfanskapet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0