Alltså jag orkar på riktigt inte

Igår glömde jag min nyckel i Lund. OBS helt sant. Jag insåg det inte förrän jag kommit in i huset och skulle öppna min dörr. Dock har jag världens bästa granne som hämtar hjälp fortare än man kan ana och idag ska Niklas ge mig den. Ja, för idag kommer ju Niklas (skrivargruppsläraren) och undervisar här på skolan! Det kommer bli awesome! Nåja, jag ska ju fortsätta prata om saker som går åt helvete. Idag, efter att ha varit vaken i hela 30 minuter, lyckas jag få min mobil att tro att den är offline helt oprovocerat. Now what do I do? *facepalm* Emma, varför är du så dum i huvudet egentligen? Ingen som vet. Nåja, skola om 16, jag peppar åtminstone det som fan. Jag har saknat Niklas. Och de andra såklart men det får jag fortsätta me. Speciellt Hugo, men det fanskapet är ju i Indialandet. Inte okay. Nu slutar jag gnälla här i bloggen och börjar gnälla i huvudet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0