ännu ett litet blogginlägg

Det har hunnit bli onsdag morgon och jag sitter även idag här och bloggar eftersom jag fick en extra sovmorgon. Lauren Aquilina sjunger i mina öron och jag börjar om ungefär tjugo minuter (ungefär som i att jag inte orkar kolla klockan). Jag tänkte prata lite om igår, för då var det ju musik här. Idag fick jag sjunga med mitt eget band, dessutom! Vi sjöng lite olika låtar och började känna efter hur vår dynamik funkade. Mycket lät "som ett slagfält" som jag uttryckte det, men en del lät bra också. Det kommer nog bli riktigt bra med lite träning, tror jag. Vi hade dock behövt fler som faktiskt kan spela något, men ja vad ska man göra.;)
 
Nu är det of monsters of men som är soundtrack till inlägget. Shit vad bra de är. Jag glömmer bort det ibland, men det är nästan läskigt. Varför har inte alla band flera sångare? Jag förstår inte denna idé om att man ska ha bara en. Jag fick vara enda sångare en termin på spyken och jag reagerade med att säga "sjung med mig!2 till alla bandmedlemmar tills de gjorde det (och de kunde oftast inte). Nu börjar jag om tretton minuter! Det var väl roligt för mig. Nej det var det inte, för vi har reportageskrivning and I don´t do that shit. Men jag borde nog läsa igenom min text, så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0