lediga sängar sökes

Hej folk jag är i Lund! Det kommer jag inte vara (förutom små enkvällsvisiter) på mer än en månad. Helt sjukt. Så jag passar på att träffa alla. Igår var det lilla Agnes, som nu kanske ska bli min nya ledsagare! Yay! Vi spånade i vad olika förkortningar stod för och rubriken är ett av Agnes förslag till lss. Nutcase in the very best way! Sen spenderade jag kvällen hos Isa, där även Olle och Elin (förvånande nog för mig) var. Det blev mycket godis och prat om allt jobbigt folk vi (mest Elin och Isa) hade på facebook. Det var sjukt mycket jobbigt folk kan jag berätta. Nu ska jag åka och träffa dem igen, för att de är bäst och sådär. Så jag ska nog gå till bussen snart. Hörs ikväll (hoppas jag)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0