our love was meant to bleed

God morgon allesammans!
Jag älskar kontrasten mellan min deppiga rubrik och min peppiga hälsningsfras. Så kan det va på Emmas blogg en vanlig tisdagsmorgon i september. Jag börjar om ungefär en halvtimme och spenderar morgonen med en drickyoghurt (bra frukost verkligen) och bra musik. Jag har sovit läskigt mycket, och därför vaknat alldeles för ofta under morgonen. Jag har dessutom drömt något förvirrat om att jag skulle gifta mig, och att mamma och pappa också skulle göra det...fast inte med varandra. Pappa skulle inte ens gifta sig med Gunn frå från drogfritt i Sverige! Det konstiga var att jag mest brydde mig om vem av dem som skulle bo kvar i huset. Jag har så bra prioriteringar när jag sover, och drömmer för mycket mög. I söndags natt fyllde jag år, men hur många visste jag inte, så jag frågade syster.
-Hur mycket fyller vi?
-Tjugo.
-Är det sant?
-Näe.
Det var en inblick i mina drömmar. Säkert kul för er. Nåja, så länge jag inte blir gravid med tåg är väl allt normalt antar jag. Det var nog det konstigaste jag drömt. Eller nej, jag kom just på att jag har drömt ännu lite konstigare saker...i alla fall just för mig. Alltså sen när började min dator rätta mig när jag ihopskriver i alla fall? Han gör det överallt på hela internet! Jag höll på att skriva internat när jag menade internet. Bra Emma. Bara för att jag råkar bo på ett sådant. Shit, det slog mig precis hur sjukt cool jag hade tyckt att jag var, när jag var liten (typ lågstadiet). Jag tyckte ju att internat var det coolaste ever, och nu bor jag på ett och sååå coolt är det inte. Bara jävligt nära till skolan och mat serverad och folk överallt och...okay, det är ganska coolt på internat faktiskt. Jag börjar liksom om en kvart och har inte det minsta bråttom. Gotta love it. Ändå tror jag att jag nu sätter punkt för detta mycket förvirrade lilla inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0