skit i det!

Idag har vi fått världens fucking sämsta uppgift. Dock borde den varit min bästa, då det var person-research aka stalking. Jag gillar det alltså inte, och har knappt gjort det ärligt talat. Men skit i det! Det har blivit dagens catchfrase, vilket Åsa fann mycket underhållnade. Nåja, jag skolkade från min ångestuppgift genom saker som att ligga på mitt golv (underskattat), roadtrippa till ICA igen och köpt drömtårta (överskattat tyvärr), haft telefonmöte inför imorgon, försökt lugna Elin inför imorgon och lyssnat på podd (som jag gör nu). Jag är nu inte fullt så deppig som jag var innan, och det är tur för det var nära att det blev ett deppinlägg innan. Aaaa ordupprepning! Kaos! Nej, nu ska jag väl duscha eller något annat mög I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0