You don´t say...

Hej!Jag lever igen! Har jag varit död? Jodå. US syds årsmöteshelg har jag varit på och den har varit lång, kaosartad, men ganska trevlig. Denna började i fredags, och den dagen var ju sådär över lag om man säger. Mådde illa hela morgonen och fick skolka från första lektionen för att orka med. Inte bästa tillfället att åka omkring och planera saker och ha koll. Men vi kom till folkhögskolan till slut och fick lax det första soSen umgicks vi väl en del på kvällen och helgens bästa samtal hände.Anna: Jag har använt den här flygeln som ett bord hela kvällen.Pontus: Ja, men den ser ju ut som ett bord. Den är ju vit!Jag och Anna: ...jaha?Pontus: Ja, men bord kan ju vara vita.jag och Anná: Okay...*Linus kommer dit och vi återberättar detta*Linus: Fast...den är svart.Kvällen avslutades med nattliga samtal med Elin (som var där som ledsagare yaaay!) om saker som gör ont blandat med top Comedy. Som det ska vara. Lördagen började med allmänt kaos i princip hela förmiddagen. Jag vill bara be om ursäkt för detta å allas vägnar. Det enda icke-kaotiska vi gjorde var Skånes extra årsmöte, som gick på fem minuter. Det faktiska årsmötet...gjorde inte det. Men, mina kära läsarindivider, jag är nu styrelseledamot! Fint ska det va!:D och min favoritdiktator blev omvald till ordförande! Wiii! Lite annat kaos hände då, men det vi inte bry. Vi skulle nemligen efter mötet och middagen åka och se yohio, av någon anledning. Det var ganska kul faktiskt. Speciellt den speciella syntolkningen. "han tar en klunk vatten" och "publiken klappar" (no really?) är exempel på det. Jag och Linus samarbetade med klappandet och klappade med varandras händer, som en konstant high five. I en låt spelade jag till och med trummor på hans hand. Jag hade skills, tyckte han. Vi åkte tillbaka under mycket förvirring om tårta och tallrikar och grejer. På vägen hade jag och Robert (ny och positiv bekantskap) alldeles för roligt åt Linus och hans telefonsamtal samt uttal av willys som "willehs", typ. Svårt att ilustrera uttal i skrift på ett sätt. Men tårta åt vi, om än köpt och inte bakad, och sen gick jag och Linus för att ha djupa samtal i en trappa för att därför.  Igår hade vi en lååång föreläsning som inte gav mig någonting alls, och det var nog vad som hände i princip. Idag har jag råkat få min klass att tro att jag hatar mänskligheten (nästan sant faktiskt) och pratat med folk och tagit det mycket lugnt. Nu får det vara nog för den här gången. God natt kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0